perjantai, 4. marraskuu 2005
Ei kehtaa
Töissä.Ei kyllä olisi kehdannu mennä ulos sateeseen, mutta pakko se vain oli. Ruokaa oli kannettava kaupasta. Vaikka nyt on tosi kurja ilma, ei minua harmita mikään. Olen varsin iloisella tuulella, alkuviikko meni ihan erilaisissa merkeissä. Sitten ihan yllättäen se huono tuulisuus poistui. Niinpä on tapana elon olla aaltoliikettä. Siihen kuuluu luonnostaan niitä hyviä ja huonoja hetkiä. Asemalta töihin kävellessä mietin paljon enemmän sanoja ja lauseita kirjoituksen aiheeksi, vaan ei ne nyt välity tänne saakka enää.
Kommentit